Opšti uslovi prodaje


Restart Shop doo

Koče Popovića 4, 11 000 Beograd

PIB: 112890563

MBR: 21761753

Šifra delatnosti: G 47.54

011 42 333 24

Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je RESTART SHOP d.o.o. Beograd. Kupac robe je posetilac WebSHOP-a koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati platnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci ili pošti i pošalje narudžbinu Prodavcu, ili pošalje narudžbinu, pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Putem WebSHOP-a www.restart.rs  kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.
Cene su sa uračunatim PDV-om.
Valuta je Dinar (rsd).
Istaknute cene u WebSHOP-u važe isključivo za kupovinu putem interneta.

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju putem korpe i neopozivi su. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a  o tome će obavestiti Kupca e-mailom (telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Sa isporukom tih proizvoda poslaće Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.

PLAĆANJE

Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavcu platiti platnom karticom, pouzećem prilikom dostave robe ili virmanskom uplatom.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine karticama Visa, Maestro i Master Card garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, Prodavac ima pravo da traži od Kupca nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Restart shop d.o.o. Beograd  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

POVRAĆAJ ROBE / REKLAMACIJE

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
– isporuka robe koja nije naručena
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
– ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014 i 6/2016-dr.zakon) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.restart.rs smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Kada Kupac jednom porudžbenicom naruči više vrsta roba koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju daje na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu. Obrazac možete preuzeti ovde. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Direktne troškove vraćanja robe u slučaju odustanka snosi kupac. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i po mogućstvu u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni ugovor o kupovini robe na daljinu.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće: popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na usloviprodaje@restart.rs i nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom i računom na adresu:

RESTART SHOP d.o.o. Beograd
Koče Popovića 4
11000 Beograd – Savski venac

Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda. Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev. RESTART SHOP d.o.o. Beograd će najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od prijema izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine/maloprodajnog računa.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, RESTART SHOP d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice



Privatnost podataka

RESTART SHOP d.o.o. Beograd obavezuje se da  pruži zaštitu ličnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su potrebni za ispunjenje naših obaveza; informiše kupce o načinu korišćenja prikupljenih podataka, redovno daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi zaposleni RESTART SHOP d.o.o. Beograd i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Izjava o PDV-u

 PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova

Reklamacije

 Kompanija Restart Shop je maksimalno posvećena kupcima i njihovom zadovoljstvu. Zato činimo sve što je u našoj moći da Vam iskustvo kupovine učinimo što prijatnijim. Način i mesta prijema reklamacije. Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na sledeće načine: usmeno, telefonskim putem, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, slip, izvod iz banke i slično)
 

Servisni centar

Potrošačima je na raspolaganju naš Servisni centar koji mogu kontaktirati pozivanjem broja +381 11 42 333 24 svakog radnog dana u periodu od 9 do 20 časova, kao i subotom u periodu od 10 do 16 časova, odnosno slanjem poruke na e-mail adresu: hello@restart.rs.
 
Reklamaciju možete uložiti u našem prodajnom salonu u ulici Koče Popovića broj 4 (bivša Zagrebačka ulica)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Call Now Button